Fysiotherapie

U bent gemaakt om te bewegen. Helaas is dat niet altijd vanzelfsprekend. Onze fysiotherapeuten kunnen met gerichte behandelingen uw pijnklachten zo snel mogelijk verhelpen. Soms kan het goed zijn eerst even rust te nemen. Vervolgens kan de oorzaak worden behandeld. Nadat de oorzaak is aangepakt kunt u samen met uw therapeut werken aan herstel en de opbouw van kracht.

Soorten klachten
Gerichte fysiotherapie is het antwoord op een grote verscheidenheid aan pijnklachten. Veel voorkomende pijnklachten zijn:
- Rugklachten
- Nekklachten
- Schouderklachten
- Tennisarm
- Klachten aan Arm, Nek of Schouder (KANS)
- Artrose
- Bandpijn
- Peesontsteking
- Gespannen spieren

Naast het verhelpen van directe pijnklachten kan fysiotherapie u ook helpen bij het herstel na een operatie. Bij de onderstaande operaties is het bijvoorbeeld goed om onder begeleiding te revalideren.
- Nieuwe heup (heupprotese)
- Nieuwe knie (knieprothese)

Ook voor gevolgen van stoornissen aan het zenuwstelsel, bloedvaten, hart en longen hebben wij gerichte therapieen die wij toepassen door middel van diverse oefeningen en massage.

Persoonlijk behandelplan
Tijdens het intake en onderzoek stelt u samen met uw therapeut een persoonlijk behandelplan op. Geen pijnklacht is precies hetzelfde en een standaard behandelplan volstaat dan ook niet. Soms kan het beter zijn om eerst rust te houden (bij hevige pijnen). Nadat de ergste pijn is gezakt kunnen behandelingen effectiever worden ingezet.

Ons doel
"U bent gemaakt om te bewegen". Indien dit tijdelijk door blessures niet lukt doen wij er alles aan om u te helpen. Iedere dag bewegen is gezond voor lichaam en geest. Als dit even niet lukt is het naar onze mening van belang dit zo goed en snel mogelijk samen weer voor elkaar te krijgen!

05 Seliza lang
Margriet Bos-Feenstra
03 Margriet Lang
Mike Munniksma
02 Mike Lang
Wilt u een afspraak maken voor Fysio op de praktijk ?